torsdag


idag har jag inte varit en sån snäll vovve..

Kissade inne då matte sa NEJ till mig hela tiden .. bara för att jag ville sitta nedanför henne
och visa att jag ville smaka hennes goda mat ..
Så då gick jag och kissade mitt i min säng! HA!

Sen när matte inte såg så hoppade jag upp med framtassarna på bordet och tryckte ner
nosen i min goda godis påse med massa leversnittar :) MUMS va gott det var!

Men matte blev inte så glad :( Så hon puttade ner mig och sa skarpt nej.
hann äta upp halva påsen i alla fall hehe

I övrigt så har det inte hänt så mycket idag.
Det har varit en lugn dag idag.

Igår gick jag fot i nästan två meter WOHO !!
Matte blev jätte glad och jag fick jätte mycket beröm!! Och godis *S*

Idag tappade jag också min första tand!!!! YES!!!

Matte och husse klappade jätte mycket på mig och var jätte glada..
Förstår inte det där.. det var ju bara en tand? *S*

Nej, nu så är det vila dags.. Har lekt mig slut med min boll så det är jag värd!

Over and out// Bailey

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, jag bara går och väntar på att min lilla julia ska börja byta tänder. Att man är så spänd inför det!? ;) :p haha

2009-03-16 @ 23:58:55
URL: http://mrsjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0