Promenaden


Gick toppen.
Jag var så duktig så (:
Nyfiken i en strut var jag också!
Stoppade ner nosen i snön hela tiden (självklart hihi) och tittade överallt.
Har börjat vädra saker också. Andra hundar och sånt.. Jätte kul (:

Det finns en speciell villa jag tycker om.. För vid den villan, vid deras staket ..
Har dom ett hönshus.. Där kacklades det som attans idag och där stod jag i minst 5 min.
Krafsade på staketet, nosade lite.. Stod och lyssnade .. vädrade och till sist började jag gny hihi.
men ingen höna kom ut där inte ..

Så besviket gick vi hem till Husse igen.

Men en sak som Matte var riktigt stolt över var att varje gång det kom en bil så ställde jag mig vid
Mattes sida och stod still tills bilen hade åkt!
Usch vad Matte berömde mig (: Älskar att få beröm (:

I helgen kanske vi ska på valp träff..
Vi skulle gjort det förra helgen men eftersom Matte blev sjuk så vart det ju inget av .. Tyvärr..
Men om dom kan så ska vi ses i helgen!

Det är en rottis som är ca 2 veckor äldre än mig (:
Ska bli jätte kul eftersom jag har så himla mkt energi (:


Nej snart dags för utgång igen (:


Over and out// Bailey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0