OJ OJ OJ

Det var ett tag sen sedan man skrev här..

Har inte haft för mig så mkt ändå men en liten uppdatering krävs ju.

Har varit på hundträff hos tant Beccas moster..
en stor rottis hane vid namn Balder och en liten chihuahua Tik vid namt Troja..

troja vart jag lite smått betuttad i måste jag erkänna men hon praktiskt taget ignorerade mig .. SUCK

usch vad jag gjorde mig till.. rullade runt på golvet, skällde mitt finaste skall.. Skuttade och hade mig..
Men ingen reaktion.. Spelar nog bara svårfångad.. Men vänta ni bara hihi

Besöken hos Katten Whiskas försöker vi göra ofta.. Och vi har gjort en del framsteg..
Har nästan lekt.. Följa john.. Whiskas följde efter mig hela tiden och var nästan framme och nosade
på mig.. vilket jag tyckte var läskigt så jag sprang och gömde mig.. Har ju redan åkt på 2 smällar..
Inte en gång till säger jag bara ..

Annars så tror jag att mina tänder snart kommer ramla ut.. så jag får mina vuxen tänder ;)
Har börjat dregla jätte mycket och det kliar extra i mina tänder ..
är ju 15 veckor gammal nu så .. Det är nog dags snart ;)

Idag är en slö dag..
Vaknade och gick ut med matte..
Gick och lade mig i sängen hos husse och somnade om några timmar..

Just nu ligger jag och sover IGEN bredvid matte och det kommer hela tiden något konstigt ljud
från min mage.. tror det kallas att vara hungrig..
Men vill inte äta.. Drack imorse men vill inte ha vatten heller just nu..

Matte säger att om det blir värre måste vi ringa till vetten ..

Nej, snark snark på er.. Ska sooova ett tag till ;)

Over and out // Bailey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0