Morrn Morrn

Igår var vi ute i skogen men matte glömde ta med sig sin kamera..
Men gud vad jag sprang. Jag sprang, sprang och sprang herrergud va skönt det var!

Men efter ett tag blev jag ju kalla om tassarna.. Usch, det var inte mysigt kan jag ju säga..
hatar att bli kall om mina små tassar..

Men vi hade det riktigt kul faktiskt!!

Idag ska vi ta en annorlunda promenad. Matte ska gå med mig utanför vårat hus.
Runt villaområdena, längst grusvägen.
Hon ska se hur jag reagerar på alla saker runt omkring ..

Tror det kommer gå bra, med tanke på att det fallit mycket snö här nu så kommer jag ändå gå och äta på den
hehe..

Kommer det folk kommer jag ju vilja gå fram och hälsa (:

Nej, ska fortsätta snarka i sängen med husse. Där är det varm och skönt under täcket!

Over and out // Bailey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0