Min helg

Hej hopp alla vovve vänner (:

Min helg spenderades ju ute i märsta och det var roligt men det kunde ju varit roligare..
Den tråkiga hunden wilma ville inte leka med mig.. Hon tyckte jag var jobbig som hela tiden
skuttade omkring runt henne, sprang efter och bet henne i tassarna, i svansen och ryckte henne i pälsen..
Så hon skällde på mig flera gånger.. Inte för att jag lyssnade men en gång bet hon ifrån riktigt rejält och
då lugnade jag ner mig.. 1 timma eller så ..Sen ville jag ju leka mera!!!
Har ett fint märke nedanför ögat som bevisar hur tröttsam jag kan vara ^^ haha

Katten Snusan ville inte heller leka med mig.. Han bara retades.. Jagade mig och sen när jag skulle jaga honom
sprang han och gömde sig.. *SUCK*

Men jag fick ett gott litet MINI grisöra som jag kämpade med väldigt länge innan jag åt upp den och
klarade mig nääääästan att hålla mig och inte kissa inne.. Hände bara en gång..
Men det var mest för att jag var grinig då jag inte fick göra som jag ville..

Idag så har vi bara legat på soffan. Matte är sjuk så hon snörvlar och låter nästan likadant som mig *S*

Imorgon ska vi ev på valpträff men eftersom Matte låter som hon gör så är det nog ingen idé..
En annan gång så (:

over and out/ Bailey

ps.
imorgon kommer både en film och en massa bilder läggas in på mig sa matte ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0