Jag är en snarkis hihi


Gud vad jag sover mycket hörrö ni.
Inte för att det gör någonting för det betyder bara att jag är lika lat som matte & husse hehe

Igår blev jag tvingad att duscha.
USCH vad det var hemskt!!! 
Stod och krafsade på dörren, gnydde men ingenting hjälpte.. Jag var tvungen att duscha ändå.
Försökte förklara för matte att jag kan tvätta bort alla matrester och lera ifrån mig själv men ...
Den gubben gick inte..

Efteråt var det rätt skönt. För då fick jag ligga i mattes famn och värma mig.. hihi
Det var mysigt *S*

Idag så ska vi upp i skogen igen och sen ska vi åka till den där konstiga Katten som fräser hela tiden..
Whiskas .. Jag får i alla fall träffa Tant Becca och farbror Patrik igen *S*

nej, nu ska jag fortsätta sova en stund till..

Förresten så ska jag få åka i en ny bil idag (:
Matte och Husse har köpt en ny (: JIPPI (:

over and out// Bailey

PS
. Kan den som lämnar kommentar och heter Elisabeth berätta vem hon är?! Är väldigt nyfiken eftersom du
inte lämnar någon email adress eller så.. Tack så mycket! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0