Hej hoppsan!


allt bra med alla er?!

Själv ligger man på soffloftet och slappar hehe
Ni får ursäkta det dåliga uppdaterandet men eftersom Matte är sjuk så är det väldigt svårt
att få någonting gjort här hemma hihi

Nu så är hon någolunda frisk, tillräckligt säger hon ..
Så snart ska hon sätta igång att städa och Husse ska laga mat!
Idag ska hon testa mig med den där hemska röda saker igen..
Den som låter så himla mycket .. Dammsugaren ...
Hon ska starta den på lägsta ute i köket.. Så får vi se om det går bra eller inte..
*suck* gissa om jag ser fram emot det .. or not.. haha..

Dagarna som varit har Husse mest varit med mig, men det har varit rätt mysigt.
Enda gången jag varit med matte är när hon sovit och jag legat nere vid hennes fötter
och försökt att värma henne..

Idag kommer Farbror Pauli förbi och ska fika (:
Sen ska hela familjen (Jag, Matte & Husse)  åka till min mormor och fika och hämta en
tunna till all min mat (: Matte köpte 10 kg idag (:
Plus en burk med hundmat.. Hon ska testa blanda i det i min mat ..
Men eftersom jag tuggar i mig allt.. haha.. Så lär det gå ner också höhö *S*

Vi ska också ta en lite lång promis(15min) i skogen så jag får leka av mig lite (:
Eftersom Matte varit sjuk och Husse är en latmask så har vi inte gjort det dom senaste dagarna.
Men nu ta mig tusan ska det springas!! haha.

Hur har era dagar sett ut?

Over and out // Bailey

PS.
Bilderna som utlovades kmr ikväll
DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0