Hej hopp i Galopp!


Hur mår ni i det här fina vinter vädret?
Jag har märkt att jag ÄLSKAR snön!!
Eller, ja.. Inte när jag får snö på mig.. Då skakar jag av mig den och tittar surt på den nu som kastade det
på mig.. Det allra bästa med snön är att man kan äta den!!
Och trycka ner nosen i den och ploga runt i snön *S*
Det tycker jag om! Det är jätte kul :)

Matte testade mig med Dammsugaren igår..
Det gick si och så .. Jag gick inte förbi den .. det vågade jag inte då matte lämnade den på ..
För att jag skulle vänja mig vid ljudet ..
Ljudet hade jag inga problem med. Sålänge den stod på sin hörna av rummet så var det lugnt (:

Är det någon annan som är rädd för den hemska, läskiga Dammsugaren..?

Burkmaten matte köpte och blandade ner var en HIT!!!
Husse råkade lägga i för mycket så det var närmare 3 dl mat som jag proppade i mig.
Slickade upp varenda liten smula!!!

Snart ska vi gå på en "lång" promis igen (:
Så jag får aktiveras lite och springa runt och lukta lite hihi.
Det tycker jag är kul!!

Nej, nu ska maten få smälta en stund.
Sen så är det ploga snöööö dags (:

Någon annan som älskar snön? hihi

over and out //  Bailey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0