hallå hejsan!

istället för att ursäkta det dåliga uppdaterandet så fortsätter jag bara att skriva vad som
hänt häromkring på sista tiden :)

Jag håller på blir buss och tåg tränad och båda sakerna har gått SUVERÄNT bra.
Har inte lärt mig att sitta på golvet på bussen än men jag klarar av att åka iaf så
snart ska jag börja sitta nere på golvet också.
Jag kliver på själv men det har jag bara gjort när det inte var några folk på bussen..
Sån tur att min husse är busschafför  och kan köra runt oss i bussen gratis hehe

Tåget går jag inte på .. men har gått av en gång.. Det var super läskigt men jag klarade det i alla fall!
Kan också sitta lugnt på golvet på tåget hur fint som helst. :)
Gnydde lite då och då men så fort jag var tyst och satt fint så fick jag beröm & en godis från matte :)
NAM NAM!!

Några dumheter jag börjar med? hmm..
Ja.. jag har börjat hoppa upp på folk .. Vilket matte försöker avänja mig vid..
Och jag har börjat gny och skälla när jag ser en hund från balkongen..
Har börjat yla också :) Låter jätte roligt tror jag för matte bara skrattar..
Eller ja, dom första två gångerna .. Nu får jag inte göra så längre.

Har fått några nya saker också :)

har fått en ny leksak då min pip boll gått sönder.. Den pyser luft haha
Så har fått en rosa gris som nöffar.. Tycker nog inte om den tror jag .. Spelar mest nonchalant när matte piper
med den ..Leker mycket hellre med min boll så det så :)

Idag fick jag även en tandborste, en hårborste och shampoo :)
Tandborsten var mysig att tugga på och det var inte så farligt när matte började borsta lite lätt..
Fick tandkräm till.. Med lever smak NAM NAM!!! Smakade jätte gott!!!
Så imorgon ska matte borsta mina tänder säger hon :)

Hårborsten tyckte jag också om. Låg så fint och stilla när matte borstade min päls.
Det var skönt :) Mysigt också *S*

Kloklippningen har gått jätte bra också men måste nog vänja mig lite till..
Är lite småkittlig under tassen så drar undan tassen hela tiden, till husses mardröm *S*

Har en lös tand :) Matte såg det idag när hon testade tandborsten på mig :)
Betyder det här att jag blir en stor pojke snart :)

För er som undrar så är jag drygt 4 månader gammal :)

kanske kan jag bjuda på en bild :)
Det är ca en och en halv veckas gammal bild så jag är lite större nu men jag är så söt på den här :)



så här ser jag ut när jag sover :) pluttig va :)

Over and out// Bailey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0