Gott nytt år!!!


Gott nytt år på er allihopa !

Hoppas ert nya år blir ett toppen år!
Vad är mina nyårslöften?
Att bli en stor pojke och kanske lära mig lite flera tricks.

Idag har jag varit ute på en "lång" promenad på 15 min i skogen och sniffat och sprungit och lekt av mig (:
Det var jätte kul och jag sprang och hoppade och skuttade och lekte jätte mycket! 
Sen så åkte vi till tant becca och hennes fästman och deras fräsande katt whiskas hehe
och firade in det nya året med jätte mumsig mat !!
Whiskas ville tyvärr inte leka med mig men det gjorde inget för jag sov en HEL del ändå hehe
När raketerna började så .. Ja.. sov jag haha.. Märkte inget och reagerade inte för fem öre.
Visst är jag duktig!!!

Imorgon så ska matte och husse stor städa!
Och stackars mig.. jag ska få testas igen med den hemska röda saken som låter så mycket..
Den är jag rädd för.. Den kallas dammsugaren.. 

Sen ska kanske Farbror peppe komma förbi och äta middag med oss och på fredag förmiddag
ska Jag, Matte & Husse åka upp till Farbror Myran och Tant Therese i märsta.
Vi ska sova kvar där. Det ska bli intressant. Matte ska packa mig en liten övernattningsväska.
Med min sovplats, filt, matskålar, mat, fil och leksaker hehe.

Dom har en 7 år gammal golden (?) som heter Wilma .
Henne lekte jag med igår. Det var jätte kul .
Inte för att hon reagerade så mycket.. Jag hoppade och skuttade och slet henne i hennes långa päls..
Och till sist (efter 40 min) morrade hon åt mig..  Men inte slutade jag .. Neeeeeej, ville ju leka ännu mera.
Men Husse stoppade mig.. han tyckte jag var för mycket på Wilma.. *S*
Dom har också en katt som heter Snusan. Han är tydligen precis som en hund.
Leker apport och sånt. Så honom ska bli kul att leka med tror jag ;)

Nej, nu ska jag leka klart med husse .. Fastän jag lekt MYCKET och sprungit av mig idag så är jag på bushumör.
Är inte det underligt hur mycket ENERGI en valp kan ha *S*

GOTT NYTT ÅR PÅ ER !!!

Over and out/ Bailey

Kommentarer
Postat av: Diph

Härligt att läsa om dina fina äventyr! Men matte och husse får nog uppleva många till innan du vuxit upp till en stor kille. Retas nu inte för mycket med

dem, för då kanske de blir arga på dig.

Mys nu massor med dem och njut av alla de fina stunderna!

Puss och kram till dig Bailey!

God fortsättning på det nya året, matte och husse!!!



2009-01-01 @ 22:48:48
URL: http://www.chewbacca.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0