vilken räddning!


Jag är ju bara för klumpig..

Låg o myste under täcket med matte i soffan och så sträckte jag på mig i sömnen dårå
och slog en vurpa rätt ner i golvet!

Matte hann att få tag i mig så jag landade med frambenen och la mig ner igen och fortsatte sova hehe
Är jag ett prakt exemplar eller vad.. höhö

Nu har jag precis varit ute min sista vända och känner mig lite busig så husse leker med
mig och min fotboll som jag bara så ÄLSKAR!

Snart är det sängdags och då ska jag nog försöka komma upp o sova med husse och matte igen
i sängen.. Tror inte det kommer funka, det har det inte gjort innan..
Men man kan ju alltid vara godtrogen och hoppas (:

Over and out // Bailey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0