Lör-sön

Igår kom farbror Pauli förbi, han sov kvar men de gjorde inte mig något.
Jag vaknade tidigt imorse och väckte matte genom att slicka på hennes hand som hängde ner från
deras säng. Då gick hon upp och jag fick komma ut och tissa.
När jag kom in fick jag frukost och matte gick och lade sig igen..
Jag satte mig nedanför i min säng och krafsade lite snällt på sängen..
Matte tog upp mig i deras säng och jag somnade fort mellan husse & matte!
Matte fick inge täcke för det snodde jag .. Tycker om att ligga så varmt som möjligt. Det är mys (:

Husse gick ut med mig en timma senare, både tissa och bajsa gjorde jag. Husse var jätte stolt över mig!

Farbror Pauli vaknade efter en stund och då fick jag mysa mellan honom och husse i soffan
under ett varmt och gosigt täcke !! Där sov jag riktigt bra!!

Idag har jag mest bara sovit, har ju ätit och varit ute såklart men mestadels sovit.
Jag är ju så liten så jag får ju göra det!! Så det så!

Farbror Pauli var ute med mig själv idag, gick jätte bra och jag lyssnade utmärkt!

Idag ska jag få lite tortellini igen, det ÄLSKAR jag (:
Matte & Husse är så snälla som låter mig smaka lite .

Nej, nu ska jag busa klart med matte och sova en stund innan maten serveras!

Ha det så bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0