dagen efter doppardan


Julafton var jätte rolig (: Var hos mormor och mina mostrar och morbror.. Det var jätte kul.
Fick prinskorvar o skinka av allihopa (: En massa godis fick jag också så mycket att jag
inte ville äta min egen mat!

Själv har jag fått ett fint termo täcke jag kan ha på mig ute och det älskar jag!
Tycker om att vara ute nu när det inte behöver vara så kyligt..
Är ute mer än 15 min ibland. Fryser dock om mina små tassar som blir fort kalla då det är
frost på gräset .. Men jag pinar mig igenom det och är ute ändå hihi.

Idag var jag hos mattes kompis Rebecca som har en katt som heter Whiskas..
Det gick inte så jätte bra för att whiskas är rädd för hundar och blir lätt nervös..
Så han rev mig men bara ytligt.. Det gick bra. Jag var inte ett dugg rädd..
Brydde mig inte speciellt mycket ..

Idag höll matte på att kika i min mun.
Hon upptäckte mina blåa fläckar jag har fått på tungan.
Matte och Husse säger att jag börjar bli en stor pojke (:

nej, nu ska husse och jag snart ut igen.

Ha det bra!

Många kramar ifrån mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0